Podstawowe
(1 punkt)
|
Pełne
(2 punkty)
|
Rozszerzone
(3 punkty)
|
Ilość
punktów
|
|
Zawartość merytoryczna
|
Zebrane
dane są pobieżne, wykorzystano tylko część materiałów
podanych w źródłach. Brak logicznej spójności
materiałów.
Brak podanych i opisanych źródeł. |
Zebrane
dane są uporządkowane, dobrze wyselekcjonowane. Widoczna
spójność materiału. Wszystkie materiały pochodzą z
zaproponowanych źródeł.
Źródła są wymienione częściowo. |
Zbiór
informacji jest bogaty, dobrze uporządkowany. Materiały tworzą
spójną całość i pochodzą z różnych źródeł (nie tylko z
zaproponowanych). Źródła podane i opisane są poprawnie. |
0 – 3
|
Estetyka
pracy
|
Układ
treści mało czytelny, źle sformatowany tekst. Brak błędów gramatycznych, stylistycznych i logicznych.
|
Praca wykonana mało estetycznie. Brak błędów gramatycznych, stylistycznych i logicznych. | Prezentacja
bardzo dobrze zaprojektowana i wykonana. Brak błędów stylistycznych. |
0 – 3
|
Prezentacja projektu
|
Prezentacja przygotowana niedbale, mało interesująca dla odbiorców. W prezentację zaangażowała się część grupy. | Prezentacja przygotowana poprawnie, ciekawa dla odbiorców. | Prezentacja przygotowana w ciekawy i nieszablonowy sposób. Wykorzystanie ciekawych form przekazu. Wszyscy członkowie zespołu są bardzo dobrze przygotowani. |
0 – 3
|
Praca
w grupie
|
Praca indywidualna każdego z uczniów. | Praca w grupie dość dobra, jednak widoczny brak spójności w tych działaniach. | Doskonała współpraca i zaangażowanie całego zespołu. Bardzo dobra komunikacja w grupie oraz z nauczycielem. |
0 – 3
|
Razem
|
0 – 12
|
Ocena
|
Ilość punktów
|
celujący
|
12
|
bardzo dobry
|
10 – 11
|
dobry
|
8 – 9
|
dostateczny
|
6 – 7
|
dopuszczający
|
4 – 5
|
niedostateczny
|
0 - 3
|