Kryteria oceniania





Podstawowe
(1 punkt)
Pełne
(2 punkty)
Rozszerzone
(3 punkty)
Ilość
punktów
Zawartość merytoryczna
Zebrane dane są pobieżne, wykorzystano tylko część materiałów podanych w źródłach. Brak logicznej spójności materiałów.
Brak podanych i opisanych źródeł.


Zebrane dane są uporządkowane, dobrze wyselekcjonowane. Widoczna spójność materiału. Wszystkie materiały pochodzą z zaproponowanych źródeł.
Źródła są wymienione częściowo.


Zbiór informacji jest bogaty, dobrze uporządkowany. Materiały tworzą spójną całość i pochodzą z różnych źródeł (nie tylko z zaproponowanych).
Źródła podane i opisane są poprawnie.
0 – 3
Estetyka
pracy
Układ treści mało czytelny, źle sformatowany tekst. Brak błędów gramatycznych, stylistycznych i logicznych.


Praca wykonana mało estetycznie. Brak błędów gramatycznych, stylistycznych i logicznych. Prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana
i wykonana. Brak błędów stylistycznych.
0 – 3
Prezentacja projektu
Prezentacja przygotowana niedbale, mało interesująca dla odbiorców. W prezentację zaangażowała się część grupy. Prezentacja przygotowana poprawnie, ciekawa dla odbiorców. Prezentacja przygotowana w ciekawy i nieszablonowy sposób. Wykorzystanie ciekawych form przekazu. Wszyscy członkowie zespołu są bardzo dobrze przygotowani.
0 – 3
Praca
w grupie
Praca indywidualna każdego z uczniów. Praca w grupie dość dobra, jednak widoczny brak spójności w tych działaniach. Doskonała współpraca i zaangażowanie całego zespołu. Bardzo dobra komunikacja w grupie oraz z nauczycielem.
0 – 3
Razem






0 – 12

Ocena
Ilość punktów
celujący
12
bardzo dobry
10 – 11
dobry
8 – 9
dostateczny
6 – 7
dopuszczający
4 – 5
niedostateczny
0 - 3

Autor

WebQuest opracowała: Kinga Balcerowska